Praktikant-Plats!

pratade med cathy om att jag ska läsa managment och PR till våren.
- efter ett tag kommer hon tillbaka ...


"Jag pratade med Jonatahn precis och han jobbar på Tayler Herring, ett av Londons största PR-företag, och han är skyldig mig en tjänst, så jag sa att du skulle läsa PR osv, och han var väldigt intresserad av att ha dig som praktikant, om du nu skulle vilja det såklart för ett par månader"

- släng mig baklängesen.

nu var det praktikplats han erbjöd, alltså inga pengar.
men tänk er själva att ha erfarenhet från att jobbat på världens största PR-företag i London?
- men jag ska prata med honom och se över datum/tider och sådär, och allt annat smått&gott.
det är absolut världens chans och jag kan ju inte längre än till januari, för då ska jag ju börja plugga asså.
om det nu inte gå riktigt bra för mig där  (som leder till jobb)... då känns det väl meningslöst med PRutbildning

bara grejen liksom - spenderat 6 timmar här typ och detta händer.
jag ska se över saken! - nu ska jag sovaaa däremot, är så trött så jag stupar.

Kommentarer
Postat av: louise

woooowww gud va häftigt :D

2011-08-05 @ 10:18:45
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback