Looters!!

herrrre så skönt det var att sova ut idag, ingen unge som skrek utanför dörren! (;
och jag sov i världens bästa säng dessutom! ätit riktigt god svensk frukost också!
- men nu börja det blir tråkigt och jag saknar England, haha!

däremot har jag planer för vart jag ska plugga till våren.
har Stockholm och Göteborg, MEN jag har ett annat ställe, som jag inte kommer tala om förens jag är helt hundra!
Kan säga att det inte är i Sverige åtminstone.

- nu börja Sailet-festivalen också, ska nog in en runda ikväll.

OCH btw - de prata om Looters i England .. verka som många missuppfattat vad en looter är?
det är alltså inte en rånare som gå in och hota kassörskan/kunderna.
En Looter är en person som öppna dörren till en affär som är helt stängd, ta vad han vill ha i sin lugna takt, och sen gå ut genom dörren och hoppa hem utan att polisen bryr sig.

nu har vi haft engelska-lektion också! - ska försöka ha en super helg nu, för snart kalla jobbet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback