I will get, what I do .....

såg ni Ibrahim Jeilan? killen som vann 10.000 meter i VM nu här i dagarna?
jag såg det live faktiskt (halvsovandes) och började vakna till när han satte igång med sin engelska.
"I will get, what I do, what I did ... So .. I got what I did" - ungefär här tänkte jag vad i helvete säger han?

ännu roligare var att jag såg Filip och Fredriks nya program igår, och dom visa samma klipp på honom.
trodde seriöst jag skulle dö, det är så fruktansvärt roligt, - det är inte lätt med engelskan för vissa, men det är fruuuuuuktansvärt kul, det kan ingen säga emot!
vrålstirra friidrott nu också, ska hoppa in i duschen snart, och sen möta upp Linn!

imorgon blir det nog en liten träff med Cajsa, väntar fortfarande på mitt batteri frå cathy oveeeer in england.
hon skickade det i tisdags, (en hel veckasen) så det BÖR absolut vara här med posten runt 2-3 tiden.
annars blir jag LITE förbannad. - jag är dålig med kameran.
ska bättra mig när vädret är roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback