GOD NATT !!!!

sista natten blev runt 30 minuters jobb.
kom dit och visade sig att det var rejält så dött, inte en bil, inte en själ, inte en lampa var tänd.
så bara att vända på klacken - först och främst slängde jag iväg alla mina arbetskläder och rensade ut mitt skåp, och det kändes så otroooligt jävla nice! (ska dock dit på måndag och lämna passékortet) men annars så!

nu börjas 25 dagar semester (inklusiv lite tyskaläsning) - innan det vankas ENGLAND!
- nu är jag helt jävla slut i huvudet och ska sova i hundra år, är SÅHÄR glad att jag inte jobba inatt, för tror inte jag pallat hålla ögonen öppna en enda sekund till!

peace out! (detta uttrycket hade min värdfamilj ALDRIG någonsin hört talas om? hur sinnesjukt?)

- tänkte berätta allt vad jag ska plugga imorgon osv på College - iaf vad tanken är om jag kommer in!
så vänta er nåt stooort (:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ser fram emot morgondagens inlägg. Fan bara att jag komemr sitta på ne buss ner till Berlin hela dagen, utan internet. Jag får läsa det på måndag istället.

Pga dig så har jag också börjat leta college m.m för fullt nu. jag har till och med bokat in mig på ett gratis studierådsmöte. Så jag skyller allt på dig, som gjorde att jag blev så sugen på att åka också. :P

2011-08-21 @ 00:25:59
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback