a new me? - hell nooooo

Cathy: har du pratat med Hannah (nya aupairen?)
Jag: yes, hon verka super trevlig - rolig och galen!
Cathy: en ny malin då med andra ord? (not as good as you ofc)
Jag: men precis!!
Cathy: kan vara bra att ha de egenskaperna om man ska lyckas bo med oss.

så nu planera jag på att ta med henne ut en kväll när hon kommer.
fundera på Exeter, lite sigthseeng på dagen och sen dra ut på kvällen - få tvinga med mina svenska brudar också!
om två månader har hon kommit, och jag åker typ hem - två månader? och så ha jag själv inte ens hunnit åka tillbaka dit, gissa hur lite tid jag kommer spendera där nu, plus att det blir ju "sista" gången på vääääldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback