Virus.

min dator har virus, vilket jag var ganska 100 på direkt när den fick den.
skulle precis klicka ner en sida, då en jäääävla virussida kommer upp, och innan jag hinner se den, så klicka jag!
och där kände jag "FAAAAAN" ... datorn blev riktigt slö igår, och idag har den bara dött flera hundra gånger.
- däremot är det Mozilla firefox som busar, och inte Internet explore, så jag kan sitta på internet sidor.

men skype, msn och allt är helt döööött! - håller på att fixa det nu, annars hade cathy en extra dator och en bra kille som fixa dator till bra priser isåfall! - men hoppas jag kan lösa det själv! inte super troligt, lite men möjligt.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Har du en blogg och vill tjäna pengar på den? Gå in på min blogg, malintiukuvaara.blogg.se och tryck på bannern i mitt senaste inlägg! Det är bara att bli medlem och sen så är det klart typ :D

2011-04-13 @ 11:15:36
URL: http://malintiukuvaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback