vart fan är min kniv?

det blev pacific igår igen, efter mycket om och men.
vi hade en fet jävla kalkon till middag igår - inte tokigt alls!

Jag: vart är min kniv? har du snott den alan?
Alan: ja men du gav ju inte mig någon kniv?
Jag: amenvafan! (går ut i köket och hämta mig en kniv, kommer tillbaka, cathy sitter och gapskratta och jag ska precis börja äta)
Jag: men VAFAN !!! haru snott min gaffel nu?
Alan: neeeeej?!!
Cathy: ååh, jag är så dålig på detta.
Jag: ge hit!!! (hoppa på honom och sno gafflen som han gömt under tallriken)

så himla barnslig (;
- men jag är inte i plymouth, alan ville åka redan halv 7, och det vill jag INTE.
om 40 minuter är det äggjakt för barnen på fotbollsplanen, jag ska ner och kika, ser om dom får sig nåt påskgodis!

så jävla gött att det är en ledig dag imorgon också, aah, sovasova! - sen bara 3 dagar jobb, och sen är det 4 dagars ledigt igen! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback