2 april.

vaknade halv 11, åh så skönt det var!
sprang ner så alan fick köra mig till tågstationen och hämta ut min plånbok, superfint!
- så idag har jag städat mitt rum lite smått, cathy fick byta lakan igen (jag fattar mig inte på dessa) - är inga vanliga påslakan eller täcken här, helt otroligt konstigt!

ska flyga in i duschen nu, fredrik är påväg med tåget hit, så ska möta upp honom i axminster sen.

- och jag ha gjort fint inflytande på detta huset/familjen.
här har dom heltäckningsmattor ÖVERALLT - i alla sovrum och vardagsrum är det sånt mjukt fluffigt golv.
i badrummen och köket är det sån "plast-heltäckningsmatta" vet inte vad allt kallas? - förutom ena toaletten som är klinkers (ovanligt) - MEN nu är det ju så att dom bygger om Matrummet - där dom sitter och äter i vanliga fall, och har bestämt sig för trägolv, för jag ha tjatat så om hur mycket enklare det är att göra rent RIKTIGT golv istället för en jävla matta liksom? ser förjävligt ut efter bara ett år.



(tror vi bestämde oss för den blåa färgen längst till höger)
- bara på två av väggarna, resten ska vara vita.


2-4 mellan westham mot united - Rooney gjorde 3 mål på 10 minuter !!! sen hernandez 1.
aaaah, låg under med 2-0 för 15 minutersen och sen jäääävlar !!

OCH en brud som skrev till mig på facebook att hon bodde i Lyme Regis! tjooohooo.
det är där vi är på stranden osv, det är Lyme Regis, vilket är 5-10 minuter härifrån.
och hon ska flytta hit, är aupair i London nu, men familjen ska hit, och hon är från italien.
det är närmaste aupairen någonsin! super fiiiint.

Kommentarer
Postat av: jenny bysell

sv: jaa smart! sån får jag inte glömma! :D vet du vart man kan köpa bra adapter btw?:)

2011-04-02 @ 20:14:43
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback