en liten bildbomb

på denna gröna väg bodde vi, mitt i Manchester!



Picadilly Garden - men vem fan bryr sig egentligen? här kommer fotboll.





















Love united.



nu är vi i London.



Buckingham palace.



vi två framför Westminster palace.
(inte big ben, big ben är uret som låter inne i tornet)




man kan sitta och sola i Green Park.



eller titta på dessa fula.



kommer såklart ladda upp mer fotbollsbilder!
men nu är jag för trött, börja jobba 9.15 imorgon! huvvvaaa.

lite fint om man kollar i Februarimånad, bilderna från London då och sen nu.
grått och kallt mot varmt och grönt.

jag har varit här i snart 2 månader, only 1½ to go.
börja känna det räcker med aupair jobb nu faktiskt, 3 månader blir perfekt.
och såja, fredrik har åkt hem, vilket är helt okej trist.
men ändås helt okej, för vi ses nästa månad igen.

sverige, gott folk - vi syns om 40 dagar!
och min säng, AAAH vi syns snart, min älskade säng!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack för en uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbaaaaaaaaaaaar helg underbar <333 Saknar dig redan :( <333

2011-04-11 @ 13:32:55
Postat av: Hanna

Åh nej, jag e ta mig fan inte alls avundsjuk på att du har tittat på fotboll, eller varit i London... England. Nej då ^o)



Men jag tackar ändå för den klart bästa au pair bloggen!

2011-04-11 @ 16:27:22
URL: http://hesakrell.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad har du för kamera/objektiv? Dina bilder blir guudasnygga!!!

Jag älskar att du har så många järn i elden! Jag är likadan! Vill med uppleva london och austrailen och framför allt New Zeeland!!! Men förtillfället är jag aupair i USA 8 månader till! :) Sen får vi se vart det bär hän.

Fortsätt uppdatera om dina roliga händelser och drömmar, I love it!

2011-04-14 @ 20:06:52
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback