tappat plånbok, sverigebesök och Exeter.

vilken dag vi haft.
började jobba 2 timmar på morgonen och vi gjorde "happy mothersday" kort till cathy.
dom fick kladda på och hälla glitter osv, var rena kaoset ... alan hade frågat om jag kunde göra det i smyg.
så ska vi peta in dom i barnens rum imorgonkväll, så när hon gå in där på söndag så får hon se dom!

sen direkt runt 12 drog vi med tåget (FÖRSTA gången för tjejerna) till exeter.
gissa om dom var över exhalterade för denna händelse! - var kul och se.
och nu blir ingen förvånad, men jag tappade såklart min plånbok på stationen i axminster.
så när han kommer som ska ta biljetten och fråga efter min biljett, medans jag rota runt i väskan och kommer upp med världens ansikt-uttryck och skriker " CATHY!!!! I'VE LOST MY PURSE !!!!" - och hon minns jag hade den sist på Stationens'Cafe, så killen med biljetterna - FAN HETER DET PÅ SVENSKA? konduktören? - han börja ringa runt hela axminster, och fråga om dom hade min plånbok och kunde gömma den - OCH DOM HADE DEN !!! så fint.
inte ens hans jobb att ringa runt så, men så himla vänlig karl! - och jag slapp köpa ny biljett.

så vi spenderade 2-3 timmar i en jävla skoaffär, för ungarna skulle mäta fötterna - godegud.
värre än att gå till doktorn, dom skrek och dom härjade ... iallafall Grace.
sen in i 1poundshop - 10-kronorsshop typ - hittade lite förhäxad saker?! helt otroligt, cathy fick betala allt.
kände mig super naken utan plånboken!


runt 6 mötte vi upp alan som jobbade där inne idag, för middag - och sen körde vi hem!
ungarna kom i sängs runt 9 tiden och jag hoppas dom sover som STOOOOCCCKAR imorgonbitti.

och jag ska lägga mig super tidigt också, för jag håller på att dö.
vaknat som en levande döing senaste två morgonar - börjat relativt tidigt - redan kl 9. och det är inte jag van vid.
idag vaknade jag 8.56 ... insåg jag började 4 minuter senare, kutade runt som en galning, och var nere EXAKT 9


nåväl, imorgon hoppas jag på super väder - ska byta lakan, duscha och städa rummet - fredrik kommer ju som sagt hit imorgon sent eftermiddag/kväll.

och det är äntligen 1 april, VÅR, DET ÄR VÅÅÅÅR PÅ RIKTIGT! bara fina månader framför oss.
och jag åker hem nästa månad? .. känns ju tråkigare.

- tack mamma för allt du skicka med fredrik och pengarna! looove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback