solig dag! I like.

det ar en otroligt fin dag i Kilmington idag! (omradet dar jag bor, men sjalva staden heter Axminster)
det har varit en asna har, sa alla barn fick klappa osv .. forst tankte jag inte folja med, men kom pa att de bli mycket enklare for cathy om jag ar med! - och vi kommer dit, sa ar det liksom sang om jesus och gud, och dom ber osv.
cathy bad om ursakt, haha! men jag bryr mig inte direkt, lamnade dock dom vid kyrkan, for dit in orka jag inte ga!

otroligt varmt, 20 grader och ska tydligen blir ackligt mycket varmare i veckan!
dom fundera pa stranden, men jag kanner mig ratt yr ... sa far se hur jag gor!
(haller i mig vatten nu, fundera pa om det ar vattenbrist)
alan sta och mala matrummet, fragade om jag ville hjalpa till ... men jag och malning, typ kul i 5 minuter sen skiter jag i det, sa han far losa det sjalv idag, haha!
och det ser ut att bli australien faktiskt, inget hundra .. ska verkligen fundera over allting forst!
kommer nog inte handa dock, bruka kasta mig in i saker och ting!
men har annars en familj dar nere som ar villiga att ta emot mig i Western Australia, namligen Perth.
och jag tycker dom verka super (faktiskt sa pratade jag med dom i hostas ocksa, men jag valde ist denna familjen, tror jag skrev om att jag hade denna i england, och en i australien att valja pa)

jag har ingen hemlangtan har, men jag har en langtan efter att fa gora nya saker.
denna familjen ar varldens basta vardfamilj, men dom bor i varldens minsta by, det blir javligt trist efter ett tag.
jag kanner att jag MASTE se nya saker, maste upptacka annat, men jag kanner inte att jag vill aka harifran, ifran denna familjen .. det ar en skum kansla, men aven skon, att aldrig ha hemlangtan eftersom man redan kanner sig som hemma!

Ha en fin sondag, jag ska ta en liten nap pa soffan!
och imorgon far vi veta om min dator ar fixad, hopppas!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

20 grader och sol :o Det vill jag också ha, vill tillbaka till England och dig <3 Här hemma har vi haft minst 15 grader och sol iaf (: så vi är inte långt efter ;) <3

2011-04-17 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback