sökes ny aupair.

min familj valde ju en annan au pair för 1 månadsen, och hon har väl mest bara gjort oss besvikna.
eftersom det är privat så vill väldigt många familjer man ska ha referencer, precis som man fixar med organisationer. - min familj vill också referencer, men på 5 veckor har den aupairen inte kunnat fixa de, och skyller på många andra saker! så tyvärrrrrr måste dom nu hitta en annan! - så om det finns någon som är sugen att komma i slutet på maj, början på Juni! så kan jag mer än gärna säga att min familj här är världsbäst, men har man hängt med i bloggen, så vet man nog det redan (: 4 månader eller mer would be great!

iallafall, det är tisdag, alan är hemma fortfarande, han är gubbsjuk ni vet? så synd om karlar när dom är sjuka ju!
jag är den enda som inte varit sjuk nu! waaaaah! (peppa peppa)
men ska flyga in i duschen nu, och sen fixa min tvätt ... alltså, det är så äckligt varmt på övervåningen nu mer, solen står ju på hela dagarna! blir som en vägg slå emot en när man gå upp! - jag är glad att mitt rum i sverige är på nedre delen, det blir oftast inte så varmt där inne!

nåväl, 2 jobbdagar kvar, hehehehe!
och nu jävlar är det kungligt bröllop på tv i stort sätt heeeeela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback