sjuuuuuker!

jag känner mig inte i piggast laget kan jag säga er.
somnade direkt efter förra inlägget, och vaknade upp med feber, ont i hela kroppen, halsont och huvudvärk.
tänkte jag skulle skaka mig lite mer till sömns
.

Alan: vill du äta med oss? eller ska vi bära upp maten till dig? vill du ha huvudvärks tabletter eller nåt och dricka? cathy gör en jätte god dricka som är super bra när man mår dåligt!
Cathy: yes, den ska jag göra direkt, kryp du ner så kommer jag upp med den sen!!!

så mamsen, jag försöker skypa ikväll .. om jag inte däcka otäckt tidigt.
annars prata vi imorgonkväll (söndagkväll)

tycker jag varit mycket sjuk på detta året? nyår och påväg till thailand, hem från thailand, påväg till england, och två veckor efter jag varit i england, och så nu - jag är faktiskt inte ooooofta sjuk annars!!!  ...

Update: 
dom bestämde sig för att beställa min favvomat, så blir thai-ikväll.
även om dessa två fina människor ta hand om mig som ett barn, så vill jag ha min mamma här, jämte mig på sängen, med en våt handuk över ansiktet, och så ska hon komma när jag behöver henne (a)
aa min mamma! - otroligt vad töntig man blir direkt man blir sjuk? även om man är 20 år!
maaamaaa, kom till england, på måmangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback