resplaner.

som sagt, den 25 augusti bär det då av till Perth.
en 22 timmars flygning! lockar ju inte super mycket, då jag tycker 14 timmar till thailand suger!

jag ska iallafall vara i schofield-familjen i 4½ månad, schofield? hette inte någon så i prision break förresten?
iallafall, där efter är min tanke att ta mig till östkusten, pricka av sydney, brisbane, canberra och melbourne.
hur lång tid jag har räknat på detta är kanske 1-2 månader? tydligen ska min bror flytta ner i Januari, så kan jag alltid våldgästa han lite också, - sen hade det ju inte varit så jävla nice att flyga DIREKT från sydney till sverige, då det ta runt 30 timmar ... så jag hade tänkt att mellanlanda i thailand på hemvägen - ingen liten mellanlandning, kanske på sådär 3-4 veckor? och SEN dra mig hemåt sverige ... men vi får se, allt kan ändras.


- men detta är min lilla plan iallafall. - först ska jag ju faktiskt få visum!

alan står utanför min dörr och skriker.

alan: ARE YOU AWAKE MALIN ?!!!!!!!!
jag: mmmmmmmmmmm.
alan: COME HERE !!!!! 
jag: noooooooooooooooooo
alan: I have something for you!!!
jag: goooo away!!!

när jag sen ska öppna min dörr, efter sådär 20 minuter, så stå det en jävla soffa mitt i dörröppningen.
kommer knappt ut, så ja min soffa är hääär! heja!
- nu ska vi till något slott, långt iväg! - ta visst nästan 2 timmar dit, så jag är beredd på en helvetesfärd, för ungarna hatar numer att åka bil! - hoppas dom somnar dock! annars kommer jag bli gaaaalen! (:

lite resplaner över min sista tid i England.

7-8 Maj blir det nog London med Maria.
14 Maj är det melodifestival-fest här i huset.
21-23 Maj blir det nog Manchester (hälsa på maria)
- och sen ska jag avvanka i Bristol, gärna Cornwall och sen kanske oxford om jag hinner med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback