Questions.

Anonym: Presentationen man gör om sig själv på aupair world, vad skrev du? Skulle du kunna lägga upp texten eller liknande?(:
Svar: vill inte lägga upp texten rakt av, men tips .. var er själva, jag skrev hela tiden vilken fotbollsnörd jag är, och gör fula miner på foton, men kan också vara seriös med barnen om de skulle behövas.
sen att jag varit aupair förr, att jag har körkort, och vem jag är, vad jag gillar osv!

Sara: Kan man få visum till usa/australien utan att åka med en förening eller hur gör man då?:)
svar: yes, sök på de olika ambassaderna! amerikanska ambassaden får du åka upp till isf, och australien ansöker du om på internet, beror på vad du vill ha för visum.
btw: ser att du är ifrån Ronneby? (: ge mig din email ist så kan jag svara på alla frågor där.

- aaaaaaa för fint väder idag.
druckit alldeles för lite vatten också, ska ta en dusch nu, sen fixa min tvätt och sen gosa ner i min säng och se film!
pratat lite med Jacqui till idag, hon är galet trevlig! kommer bli skoj att möta dom i augusti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback