Plymouth!

sa vi akte till plymouth.
sov inte ett skit inatt, ungarna skrek i 1 timme, och det ar for dom ar sa vana vid att mamma kommer springandes hela tiden, och vi tycker att dom fa lara sig nu att dom maste somna om pa egen hand.
alan bruka alltid reta cathy att hon vill springa in dit tills dom ar 16 ar! och att hon maste fatta att ungarna inte sitter i sjon liksom! - men ja vi far hoppas pa en battre natt :P inga olyckor pa 3 dagar nu, med pottraning alltsa.
sa dom ga dit nu, man far ju fraga varje 10 minut, men dom haller sig tills man fragar! haha
jag gjorde synundersokning ocksa, kanner att ogonen ta en javla tid att fokusera pa saker och ting.
speciellt tv, dator osv ... och om jag kolla fran hoger till vanster, sa ar det lite suddigt ett tag, sjukt irriterande.
kant de sen jag kom hit, men man vill ju inte fa samre syn liksom .. och yes, mitt vanster oga var perfekt, men hoger ogat var lite segt och foljde inte riktigt med i fokuseringen lika snabbt som vanster.
inga problem alls pa langa avstand, sa fint med att kora bil, men for dator/tv rekomenderade han glasogon, det var dock inte brattom, men om jag inte ville ha det varre sa var det en bra ide! - men jag ta det i sverige sen, var snuskigt dyrt har! vi provade ett par glasogon, och direkt sa fokuserade ogonen .. och nar jag tog av dom, tog de runt 4-5 sekunder innan det suddiga forsvann!

annars en fin dag i Plymouth, riktigt storstad! fick med oss en soffa och spegel till mitt rum.
och saklart massa dumma konversationer fran alans sida! som vaaaaaaaanligt! 

Cathy: har malin, det var har jag vaxte upp!
Alan: jap, i den busken du ser dar.
men jag ar sa trott nu, och ska ha i mig lite mat!



Kommentarer
Postat av: Lollo

ah, förlängt nä, aldrig i livet :P haha.

jobbar däremot en vecka till så jag slutar 29e!

2011-04-17 @ 06:17:30
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback