mot kanelbullarna.

en ny vecka - denna dagen är en vanlig jobbdag för mig, men det går fort, fredrik är med hela tiden och leker (y)
så jag slipper göra allt för mycket, hehe! potträningen gå framåt, inga olyckor så länge jag varit med iallafall.

imorgon blir det normal dag också, vi ska baka kanelbullar också med pääärlsocker som mamma skickat med.
(glömde helt bort man behövde kanel dock? så måste kila och köpa det)
onsdag ska vi till lyme regis och spendera eftermiddagen där, torsdag blir normal också.
sen fredag klockan 9 åker vi mot Manchester (: söndageftermiddagen spendera vi i London och sen lämnar vi varandra - känns som det kommer gå lite för fort.

men det blir nog fint, biljetterna ska skickas idag - med express, så ta 1 dag, får dock betala lite extra för det.
men blir nog kanon i slutändan, och sen ska vi besöka puben ikväll, han kan ju inte åka hem utan att besökt en riktig engelsk pub ute på landsbyggden.

- enda som är jobbigt med besök hemifrån är att tiden faktiskt ta slut också.
medans fredrik kan åka hem till sverige/karlskrona på söndag, så får jag dra mig tillbaka hit till Axminster.
ibland vill jag hem, ibland stanna kvar föralltid - men på söndag, när fredrik ha åkt, har jag 5-6 veckor kvar.
vilket är ingenting faaaktiskt! - men känns långt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback