Last April.

vilken dag idaaaag!
cathy begav sig iväg vid 9 tiden - dom skulle ju spela med bandet idag.
jag och alan sprang runt som yra höns här, gjorde mat, fixade allt.
men vi glömde ju hälften, tror vi glömmer bort ibland att cathyr (ifs alla mammor) tänker dubbelt så mer på ALLTING! vi hade ju förfan glömt dricka, extra kläder och servetter?

men vi kom dit, slog upp vår picknick, bandet spelade, vi åt oss feta.
efter en stund bestämde vi oss 4 för att gå i skogen .. jag, alan, philippa och grace.
cathys syn på barn är att man måste vara super försiktiga, varje steg dom ta ska kollas och dom får inte vara själva!
min och alans syn är att barn lär sig av misstag, dom måste får gå och upptäcka världen själva och dom behöver som sagt ramla lite då&då .... vi var ju mil i förväg (såklart kunde vi se dom) - kan bha tänka mig hur orolig cathy var när vi begav oss! haha hon blir alltid helt hyper.



precis när vi kom tillbaka efter vår rundvandring, som förövrigt var super fin - och ungarna fick sina första ansiktsmålningar! nyckelpigor, fjärilar och blommor! -så började det åska, hagla, pissregna!!! AAAH.
in i bilen fort som fan, och hem! - imorgon åker vi till plymouth igen!

Ska träffa lite svenskar där inne, och lite engelsmän faktiskt, ska bli trevligt!
otäckt ont i halsen hade jag idag när jag vaknade med, känner mig fortfarande helt grötig!
(nu kom åskan precis tillbaka hörde jag, får se om någon dra ut internet)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback