James bond suger!

vi började titta på James bond ikväll vid 8 tiden.
åååh, halv 8 hos mig är stulet direkt från engelsk tv, EXAKT LIKA DANT! så tråkigt, vi har tagit hur mycket som helst från england märker jag, oftast gör man ju sin egen grej av det, ändra lite här och där, men vi sno rakt av.
James bond sög! vi åt pasta, pratade om framtiden, om helgen, om gårdagen, och annat smått&gott.

Cathy: detta är den BÄSTA james bond filmen!
Jag: du, den sög !!!
Cathy: du måste se alla 20!
Jag: om detta var den bästa enligt dig, hoppar jag allihopa!!!!

Jag: jag var typ klassens clown.
Cathy: hahaha ja, det förvåna mig inte!
Jag: pratade nog LITE för mycket också.
Cathy: VAA?!! du pratar? neeeeeej?! du som är så tyst hela tiden!!??

hon var väldigt ironisk i sitt uttal där! - jag pratar dom till döds här också.

Goooooooooooodnatt, nu däckar jag .. imorgon sista arbetsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback