I want to cuddle !!

slappdag! 4 timmars jobb (visst, jag får bara jobba 5 timmar om dagen) men 4 känns alltid extra skönt!
alan tog över sista timmen! och imorgon åker han till london, känns sjukt onödigt, då han kommer hem på torsdag igen, men någon anledning finns där väl!

philippa har varit på myshumör hela dagen "I want to cuddle" så vi har kramats och myst hela dagen i solen!
igår la dom sig vid 10!!!!! 10??!!! dom sover annars runt 6-7, men vi kom ju hem så sent igår, och vi antog dom skulle sova till minst 8-9 idag kanske? ICKE SA GRACE !! för vid 7 vaknar hon, och vill kissa i pottan, INTE i blöjan, vilket är super bra?! för då kan dom snart sluta ha blöja på nätterna också, men hon kunde ju såklart inte somna om efter det! - så ja, mina kids är pottränade nu, jag fråga kanske 3-4 ggr om dagen efter att jag vet att dom druckit, men oftast säger dom till själva, att dom behöver gå! - så det är suuuuuuuuuperfint.

nu blev det mycket kiss här kände jag!
jag kanske åker till plymouth på fredag! träffa en aupair som bor där, blir nog kanon. 
Cathy föreslog jag kunde sova i lägenheten, men jag orka nog inte de, är ju bara 50 min iväg!

70 dagar i England ... 70? låter mycket, känns lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback