Fredrik är här, potträning och shopping.

fredrik är här - plockade upp honom igår runt 6 tiden - jag och grannen! haha.
alan var iväg med bilen och gick inga bussar, så vi tvingade grannen tony, han är så snäll!

så igårkväll åt vi lasagne, gick ut en runda runt Kilmington, och ungarna var inte så nervösa faktiskt.

- idag steg vi upp tidigt, åkte in till Exeter, och fyfan vad kläder vi hittade.
Primark är engelskt och det är lika billigt som ullared i priser, MEN lika snygga kläder som H&M, Jack&jones osv.
så alla jeans till fredrik kostade runt 80 kronor, och var samma märken som finns på Jack&jones.
jag hittade en lång-tröja där inne, och ett linne på H&M - men ja fredrik fick hem 2 jeans, en jacka och 4 tröjor för priset av 400 kronor tror jag.

Och idag började vi potträna ungarna - nu blir det ALDRIG mer blöja, förutom natten.
och vi kör på att dom får en stjärna i en bok varje gång dom kissat i pottan typ, och det funkar super.
Philippa har kissat 6 gånger i pottan idag - .. grace har lyckats 1 gång doooock! så några olyckor här&där.
men första dagen liksom och philippa ha gjort de 6 gånger, och hon är SUPER stolt, och är verkligen intresserad.
så för henne går det nog fort tror jag! (:

nog om kiss - tack mamma för allt godis och saker du skickade med fredrik! (:
- jag ligger här och äter bilar medans fredrik tog en tupplur! klen karl.

imorgon börja en fin vecka, en jobbvecka men också en manchestervecka! - suuuuper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback