en dod dator

glom det jag sa om att min dator funkar lite.
den funkar inte ett skit just nu, bla skarm kommer upp hela tiden, rena cirkusen dar.
lana cathys och deras dator, men vill inte sitta allt for mycket har, ifall nat hander! haha.

cathy ringde en trevlig kille iallafall som hade ett stort och kant foretag.
sa fredag 10.30 ta han emot min dator och laga den, han sa det blir max 800 kronor - det ar maxpriset for att kolla, fixa och reparera den, men oftast blir det mindre ... oftast hamnade det pa 500 och det ar jag nojd med!
bara han kan fixa den iallafall, har ju inte gatt med mina andra datorer!


sa ska forsoka sitta lite pa skype imorgonkvall (torsdag), sa om mamma har lust att vara inne runt 7, sa gar det bra (: .... nu haller vi tummarna att han fixa datorn, kan inte vara datorlos haaaaar !!!!!!
sen berattade jag for cathy att jag ALLTID far virus.

Cathy: du far garna lana var dator for skype osv om du vill.
jag: aah tack!
Cathy: men aah, jag har lite intervjuer osv som jag inte sparat pa hardisk dar ... sa aah!
Jag: jag ska inte klicka pa nagon konstig sidaaaa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback