datorn pa lagning!

killen som fixa min dator kom HEM hit vid 11 idag.
bra service kallar jag det iallafall!
- han kikade och jag fick oversatta fran svenska till engelska.
INTE latt, da jag inte kan alla invecklade datorord pa engelska!
han var en riktig nord/geek .. men nar vill man har en geek om inte da liksom?!
iallafall insag han att han behovde en cdromskiva (vilket jag inte har, ELLER kapabel att anvanda i min dator, da det ar en minipc) sa han fick kora hem med den och lovade att aterkomma om 2-3 timmar! men han var glad over att jag hade Samsung, for dom hade super bra grejer redan inlagt pa datorn, sa man slapp anvanda tusen skivor for saker och ting!
Jag: man borde val skaffa mac da, som alla tjatar .. kan inte fa virus osv.
Han: ingen mening, dom har borjat fa virus nu! 

tur, gilla inte mac iallafall! men hade varit vart om man inte kunde fa virus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback