BLOOOODY HELL

tydligen svär jag lite för mycket i bloggen enligt mamma? PFFFTTTT !! galen hon.
inte direkt så att jag kan svära på engelska här, inte framför barnen, sen låter det ju jävligt konstigt när en svensk börja skrika BLOODY HELL! jag måste ju avreagera mig på nåååågot!


Visste ni förresten att PISS är öl på australienska? HA! det ska jag nog säga ofta.
imorgon åker jag som sagt till plymouth, alan ville åka redan vid 8? inte klok gubben!
ska iallafall möta upp Veronika, en brud från tjeckien! vi får väl se hur vi går ihop, på något konstigt vänster, så verka jag passa bäst ihop med folk från andra länder, i USA hade jag mina tyska brudar, som jag förövrigt saknar ihjäl! och så har jag redan hittat 2 tyskor(tyskar?) som ska bo nära mig i Perth.


jag <3 tyskar eller?! jaaaaaa, tycker inte vi ska säga att det är tyskarna som bunta ihop sig och vägra snacka annat än tyska, i USA träffade jag bara tyska som ville prata engelska, och de flesta svenskar buntade ihop sig och vägrade prata nåt annat än svenska.



random bilder, bara för jag inte orka lägga in dom nya!
och random, mamma - det betyder slumpvis typ.

Jag: what did we say about daddy?
Philippa: daddy's old!
Jag: good girl!
alan: and what do we say about malin then?
Philippa: malin's ugly!
Jag: daddy's fat! and heavy.
Philippa: daddy's fat and heavy !!!

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Svar: Jag har 1274 barntimmar, dock är många av timmarna innan de 3 åren som man ska ha. Japp jag har en video men jag är inte så jätte nöjdmed den :/



Ja men de verkar as gryma :D

2011-04-28 @ 21:38:47
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Svar: Ja jag hoppas de innan jag går i taket XD

Ja det kan ng bli svårt :O men det blir nog bra endå :D

2011-04-28 @ 22:02:54
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback