23 grader - imorgon Manchester!

sa jag att det var varmare idag? - 23 grader och sol.
och justja, vi åkte till stranden igen, hade picknick i 2-3 timmar.

Alan kom hem idag också - sa jag att united biljetterna kom precis till dörren? (inte lite sent) blev orolig ett tag.
vi har biljetterna, vi ska till manchessssssssssssssteeeer imorgon !!!!!
- aja, jag älskar england, jag är kär i england! att ett så litet land har så mycket att erbjuda.

- vi hörs på söndag, jag ska gå och uppfylla ett par drömmar!


Kommentarer
Postat av: Caroline Bader

Fan vad synd att Rooney inte ska vara med:/ så jävla skönt av honom! Skulle lacka om messi, xavi, iniesta hade varit avstända när jag skulle titta. Man tittar ju inte varje dag. Dock kul att du ska se Manchester!!

2011-04-07 @ 20:47:21
Postat av: malin

eller hur! enda chansen på länge liksom och så ska han öppna käft (som vanligt) - han få ta och växa upp lite, men som saaaagt! fortf united :D

2011-04-07 @ 22:38:29
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback