13 April 2011

aaaaaah vad de suger utan dator
visst, jag fa sitta har sa mycket jag vill .. men vill inte nat ska handa med denna.
plus att cathy maste jobba i sangen med sin barbara da, hon sager det inte gor nat, men kanns hemskt att asa ut henne fran skrivbordet - eftersom detta inte ar en laptop!

naval, ha bra nyheter - cathy ha lite jobb nasta vecka, sa det blir mindre jobb for mig!
har jobbat fullt ut 6 veckor i strack nu, sa lite extra ledigt blir det, dooock blir det val strykning da kanske.
vilket jag inte gjort pa typ 6 veckor, haha

idag ha vi varit i axminster, satt pa cafe, at milkshakes och kikade runt i reeegnvadret, ojoj oste ner.
men var skont att komma ut, ungarna ha varit valdigt griniga sista 2 dagarna! vi tror ocksa philippa ar allergisk mot nagot ... och jag borjade gissa pa tomater, for direkt hon ha det eller ketchup, far hon typ munsar i mungiperna, blir rodflammig om kinderna och klia sig runt munnen jamt, - vilket vi inte tankt pa innan, eftersom det saret ha suttit i sen jag kom i feb, och da orsakdes av sjukdom (trodde vi) men vi ska folja upp tomatproblemet nu.

Cathy: MAAALIN!!! kom hit, jag tror jag ha fatt virus, aaaaaaaaaaaaaaaah!
Jag: far seee!!! mja, den varna bara for nagot .. aamen jag ha inte suttit dar iallafall!
Cathy: kanske det ar nat som gar?
Jag: men snalla? det ar inte svininfluensan!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gillar din blogg starkt, och har följt den sen du reste till USA! :D Har dock en liten fundering, för att citera, så skrev du i ett inlägg i Augusti : " jag känner att au pair grejen inte är min grej, jag vill inte jobba som det ", undra bara lite hur det nu kommer det sig att du är i England som AU pair istället ? :)Jag vill själv åka som Au pair. Men vet inte om Au pair är min grej, tycker du jag ska ta chansen när den ändå finns, och testa? :)

2011-04-14 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback