11 April.

dagen har gått relativt fort faktiskt .. men ändås så långsam.
nu känns det som det var igår jag kom hit, men känns också som jag började jobba för 50 timmarsen.
lite skumt!

ha varit ute en hel del, sista timmarna var vi mest inne då philippa har fått feber igen.

så fick bli hitta nemo och nalle puh, lite trist för grace som är döpigg och lycklig, och vill leka massa medans philippa är gnällig och vill ligga och mysa typ ...

nu ska vi äta, JÄVLIGT sent ikväll, cathy ha dock bett om ursäkt (bara för jag äter så tidigt, haha)
men ja philippa ha vaknat massa gånger, så jag hoppas innerligt hon sover nu och är pigg imorgon.
känns som jag själv åkt på något, har huvudvärk och ont i halsen! men det är nog över imorgon (peppapeppa)
ska somna tidigt med en bra film hade jag tääääänkt!

redan 11 april? vart ta all tid vägen .... det är mer än 3 månadersen jag åkte till thailand, vilket absolut känns som igår .. 3 månadersen? helt sinnesjukt.
mitt älskade thailand, som jag saknar.

ser ut som jag åker till bristol 23-24 april och hälsa på madde! (: blir skoj isåfall.
om hon inte åker hem till sverige och hläsa på, annars får det blir en annan helg, hehe!

bristol sägs vara englands finaste stad och minst regn! - och jag bor bara 50 minuter ifrån, vilket är gött!

Jag: alltså, vart är all coca cola? vem drack upp den.
cathy: JAAA det är inte jag iallafall!! det är du och fredrik, ni drack ju som hästar.
jag: men vadå?!!! har vi ingen cola då alltså?
cathy: jag har precis beställt nytt, så det kommer imorgon! 4 2liters cola is on waaay! och bagels.
så att vår lilla malin kan överleva veckan!
jag: menar väl det! (:


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Joo, jag vet :D har följt din blogg sen du åkte till USA :) fanns det mycket att göra och fanns det en del au pairer i området? :)

2011-04-12 @ 10:32:09
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Hej, funderar på att åka som aupair till hösten men kan inte bestämma mig mellan USA och england, finns det mycket och göra på helgerna i england? vilketland tycker du bäst om av england och usa?

tack för svar!:)

2011-04-12 @ 12:47:05
Postat av: Eleonor

Bristol är grymt fint! Är där varje vecka nästan! Älskar den staden! :)

2011-04-12 @ 22:48:29
URL: http://mylifeinengland.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback