Wisconsin

inga barn i skolan idag, är Judiskt Nyår nu så då är alla lediga (även de som inte är judar) - därför var mina helt enkelt lediga ..

vi skulle åka och plocka pumpor och äppel/päron osv, när min värdmamma byter stat på GPS'n blev jag lite exhalterad, nu har jag varit i Wisconsin, och vet ni vad? jag har nått mitt mål, jag hade MINST 5 stater innan jag återvänder hem, och det lyckades jag med iallafall.

Det ha varit otäckt varmt idag, och att gå runt där och plocka äpplen gjorde ju inte saken bättre, haha!

nu har jag lite egen-tid, skönt! för ungarna få ta hand om sig själva nu, har ju "jobbat" sen 9.30 idag.
det stå på schemat att jag sluta 8.30 .. men man få inte jobba mer än 10 timmar .. så får väl se om hon släpper mig tidigare, annars få jag säga till .. mer pengar, eller sluta tidigare imorgon eller nåt (:
regler är till för att följas (; åtminstone såna saker.

FAMILJEN HAR MATCHAT MED EN ANNAN!!
Hon kommer den 14 oktober, och jag erbjöd mig att stanna till den 10 oktober, så Söndagen den 10 Oktober reser jag från Chicago, mellanlandning i Dublin och så vidare mot Danmark.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback