Victoria Secret.

Var på Colleget nyss, skulle ta runt 4-5 dagar att få det där DS pappret, och då är jag tvungen att åka dit igen.
det är så sjukt slött, usa är så efter med allting, stämpla papper hit och dit, ingenting finns på datorn, allt ska ner i lådor och då måste den som stoppade ner det pappret, ta upp det också ...

efter det åkte jag till Orchard mall i skokie, guuu så stort!
var nog hela ronneby som en liten by med bara shopping ställen.

hittade mig 3 par trosor på Victoria secret (igen)
Dom ha ju så konstiga storlekar här på BH'ar, så jag orkade inte ens försöka.
även om dom som jobba där sitter som iglar direkt man kommer in.

ska nog försöka skypa lite med fluff innan jag börja jobba.
3 timmars jobb idag bara, det ska jag väl orka!
THANK GOD IT'S FRIDAY!

imorgon är det också den 11 September, 9 årsedan World Trade Center rasade.
och det tjatas redan, folk tror att något ska hända imorgon igen.
Obama prata, och minnestunder ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback