Friday!

en kommentar från Ida, som inte lämnade blogg eller mail-adress.
- jag hittade mina flygbiljetter genom att googla för livet, fanns en sida som sökte bland 300 olika flygbolag och så plockade den fram det billigaste den dagen jag vill åka osv, det fanns en billigare, men jag hade aldrig hört talas om flygbolaget och hemsidan de hade, så jag tog den biljetten som kostade 100 kr mer, american airlines från ticnet.

Google: flygbiljetter

Idag är det Fredag, tjooooho!
jag ska hoppa in i duschen nu rätt snart, sen köra mot Colleget, för dom ha ju tagit mitt Orginal DS2019, och gett mig en kopia, au pair in america sa det var helt förbjudet och jag kan inte komma hem utan orginalet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback