the town!

detta enda "förbudet" jag har här, är att bilen ska vara hemma vid midnatt.
min värdmamma hade en period med förra au pairen när hon kom hem super sent och ibland råkade hon sova över någonstans och glömde köra hem med bilen (min värdfamilj har bara två bilar) - så därför satte hon upp en regel för midnatt, och idag skulle ju jag och Ludvig på Bio och se the town, som börjar 10:35 och håller på i två timmar, alltså till 00:35, men jag kände på mig att om jag fråga så bör inte de vara några problem.

jag: vi ska se en film (a) som börja halv 11, och håller på i 2 filmar, så ..... (se snäll och söt ut)
värdmamma: neeeeeeeeeej men gud!!! klart du får ha bilen, vad kul, vilken film?

så bara man fråga så går ju allt nästintill!

eftersom Ludvig alltid är sen och sjukt trög på att hitta gator osv, så bad jag han köra långt innan filmen börja, så kör jag när han väl är där, eftersom jag hittar .. och vi kom i tid för en gångs skull, innan filmen började! tjoho.

så hur var "the town" - SJUKT BRA!! riktigt sevärd, kommer till Sverige i December, så då får ni se den, vi var heeelt själva i bion först, men tyvärr kom det lite folk sen, men dom minutrarna var ju fina, en hel salong att hoppa runt i och välja platser!
- när vi skulle gå till bilarna, så hade jag parkerat inne i ett parkeringshus långt ner i ingenstans, helt okej kände jag, tydligen inte Ludvig som följde mig heeeeela vägen till bilen, och då kom jag på att jag inte var i lilla kallinge längre! det kan ju hända saker här?


nu är klockan snart 09:00 för er i sverige, en helt ny morgon för er.
själv ska jag hoppa till sängs och se på Ghost Whispere och däcka och sova i hundra år, ska vänta på ett sms från ludde först, så han kom hem, annars måste jag börja ge vägbeskrivningar!

nu har jag börjat tänka på engelska förrestern, alla meningar jag ska börja säga, tänker jag på engelska, ska jag tänka att jag måste göra nåt, så börja jag med engelska i huvudet innan jag kommer på mig själv.

"det känns onödigt att behöva tvinga folk att göra saker och inse vissa saker, jag ska lägga av med de
kommer man inte på vissa saker man behöver göra och saker som är rätt naturliga, är man rätt värdelös.
- och vad ska man med de till?"

NU KAN JAG SOVA! han kom hem, UTAN ATT KÖRA FEL t.o.m .. nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in och önskar dig en bra dag :)

2010-09-28 @ 08:53:28
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Christine

Okej va bra tack! :) Min familj tackade ja till mig i natt :D

2010-09-28 @ 11:02:54
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Du får komma hem nu så du och jag också kan gå på bio, hyra film och käka thaimat (: Tomt här hemma utan dig <3

2010-09-28 @ 21:00:28
Postat av: Lollo ♥

ludvig as in ludvig carlgren? :o

2010-09-29 @ 04:25:17
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Lollo ♥

aaaaaah! träffade honom bara en gång men vi skulle sett eclipse ihop. Du får hälsa! :D

2010-09-29 @ 04:43:17
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback