TGIF

det är ingen vacker bild, men nog fan det bästa vi kunde åstadkomma i den sekunden.
känns som vi känt varandra i evigheter, även om vi bara pratat via internet i 6 månader.
it was fun thouuugh! - drog till Thank god it's friday och åt hamburgare.

sigrids värdpappa tror jag är en brat, jag tror han är det!

söndagen är väldigt spikad, det blir Chicago och millenium park med en drös människor.
mina tyska vänner, en dansk, ett par franska, någon från Sydafrika, nån från Colombia och så två små
svenskar. - det låter lite fint iallafall, och på söndag kvällen ville Julia se på bio, någon ny skräckfilm, så det ska vi göra, kanske skrika oss rädda på tyska också!

morgondagen ser lite oklar ut fortfarande, men mest troligt blir det Chicago.
- DET BLIR INGET SKYPE I HELGEN FAMILJEN! ni behöver inte sitta och vänta, vi kör skype på måndag den normala tiden, KANON? spikar vi deeee.

ska se om Lisa vill hitta på något, ha klart för mig hon jobbade till rätt sent ikväll.
de där tyskarna ha alltid planer på G, speciellt hon!

HA EN FIN HELG DÄR HEMMA I SVEARIKE!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej stumpan allt väl hoppas jag.Var i köpenhamn hittade inget av värde.Det var sol och blåst men vi hade kul åkte kl 7 var hemma halv 11 rätt ont i benet men det är smällar man får ta.Satt på torget drack öl och åt pölse.Det kom en vind hela Millans öl försvann det kom på våra jeans rätt blöta var vi men det torkade rätt fort hon fick en ny hyggligt folk danskarna.Imorgon ska vi röstar har inte bestämt mej på vad.Jocke ska nog till Stockholm och jobbar som murare åker ev på måndag.Puss Mamma

2010-09-18 @ 14:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback