snuggle-time.

har varit med alla ungarna på någon välgörehets grej i parken idag, många band som spelar, folk som dansade, olika mat-stånd och spel man kunde spela ... min 14åring's kompis gick bort i cancer i våras, så det var tillägnat till henne och alla andra barn, så man kunde skänka pengar och hela den biten .. det var fint ordnat åtminstone.
sen gick vi till Panera, en resturang där vi åt oss lagom tjocka.

min lillkille frågade "do you want to snuggle with me?" .. snuggle = mysa.
och det är väl klart, så han satt i min famn och kollade på film, där han även somnade, så jag fick bära upp han till sängen och bädda ner honom .. har kommit så nära den killen på ett par dagar, för ett tag sedan var han ett helvete, men nu vill han spela spel jämt, komma in i mytt rum, mysa och prata strunt (: det är fint!
- men jag ångra mig inte för de, så nära är vi inte .. haha!

imorgon ska jag upp relativt tidigt, ska ta tåget in till Chicago för att möta upp Emelie och Jennifer.
tåget kosta runt 50 kronor fram&tillbaka, inte alls farligt (:

så ska ladda min kamera, slänga in den andra ungen till sängen nu och sen ska jag dääääcka själv.
(tror hon blir ett mer problem än lillkillen, han hoppade i sängs direkt)
- jag gör en update om hur det slutade för henne och mig! - hon ha börjat bli riktigt jobbig däremot.
kinkig HELA TIDEN, mot sina syskon och alla andra.

Update:
det tog minst 15 minuter att få en att borsta tänderna, hon gjorde världens scen över att jag sa att hon va tvungen att borsta tänderna, hon grät och skrek? jag fattade ingenting .. jag vägrade ge mig, för jag vet att om jag ger mig kommer hon alltid hålla på, så jag satt där i 15 minuter tills jag sa "att snart kommer din mamma hem och då kan ju du förklara för henne varför du håller på som du gör" .. då flög hon in i badrummet och borstade tänderna, medans hon grät och skrek? - troligtvis var hon trött för hon ha varit gnällig HELA dagen, men över tandborstning trodde jag ingen gnällde över?

min värdpappa kom hem.
Han: SO MALIN, HOW YOU DOING TODAY?!!!!!!
jag: whaaat?!!!
han: ja, du undra ju varför vi säger det hela tiden till varandra (;
jag: jaa ni är ju dumma i huvudet, haha!
han: ja, men nästa gång nån fråga säg bara : ååh, det suger, min man lämnade mig, jag hatar livet och jag ha förlorat jobbet.
jag: jaaaa de vore nog inge dum idé?
han: jag ska pröva den, bara för att se hur dom reagera, GUUUD VAD KUL!
min värdmamma: jag tror du fick i dig lite för mycket dricka ikväll.

anyway, jag vann kampen mot 10åringen, hon förlorade! THATS AWESOME (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback