Rea på Barnes&Nobles.

HELA 3 inlägg idag!
12åringen har ju dans nere i Evanston på Onsdagar, det ta 20 minuter att köra dit (det är mitt i rusningstrafiken)
och 20 minuter hem, och hennes dans vara bara en timme, så det är ingen mening för mig att köra hem, så då bruka jag sätta mig på starbucks med min dator och njuta, Starbucks ligger inne i Barnes&Nobles, och vad har Barnes&Nobles? dom har KANON mycket serier, och idag hade dom en liten rea (: heheeee ... det är allt jag säger.

4 sidor av BARA namn.
Överskriften för detta är
"World War II 1939 - 1945"
" They gave their lives in war, that we might live in peace"


- jag antar dock det är namn från Illinois bara, ÄVEN om det är as många namn, så känns det lite för lite för att alla amerikanska soldater ska få plats där.

min värdpappa ringde och frågade om jag kunde plocka upp han på Green bay road.
och de som bor här vet att Green bay road är AS LÅNG, man kan köra på den i 30-40 minuter minst.
men han sa bara någonstans, så när jag väl är där, ser jag en karl med kostym och får byta fil fort som fan och härja in till kanten och tvärstanna .. han skratta och säger
"plocka du upp främlingar på vägen?
JAG VISSTE att du gjorde något skumt, men visste inte riktigt vad, ville inte fråga heller, men nu vet jag! hehe"


han är kul, han skämtar verkligen hela tiden, men inte så det blir för mycket och det är skönt.
så idag var han hemma redan runt 6, för han var hos tandläkaren.
och ungarna blir ju helt till sig att pappa är hemma redan kl 6 liksom?
men det mina värdfföräldra INTE kan förstår är att ungarna då vill spendera tid med honom?
utan be fortfarande mig göra allting, om dom fråga sin pappa om dom kan spela spel eller nåt, så säger min värdmamma, nej men det kan malin göra? och så blir hon nästan sur på mig för att jag inte säger nåt typ?
MEN HALÅ! dom ser sin pappa knappt på helgerna heller? när ska dom spendera tid? OM INTE när han kommer hem tidigt?
- men visst, det är en märklig syn på livet här.
det är inte så att man jobba för att leva - utan här lever man för att jobba.

Good Night!
Justde - Lexusen är på lagning, gps:en är helt väck i den bilen, så vi har fått en Acura så länge.
aldrig hört talas om märket, men jag har sätt hur många som helst här, så verka väl populärt.
jag gilla den bilen!
och vet ni? Volvo är äckligt populärt här, jag se Volvo bilar ÖVERALLT.
på en tomt stod där 5 Volvo bilar, men det är ju oftast inga små volvo.
utan typ Volvo x90, feta stora.
OCH IGÅR så såg jag den STÖÖÖRSTA hummern jag sätt i hela mitt liv.
någon som plockade upp sin unge med den vid skolan.
men jag menar .. han kom knappt förbi oss, så fet och bred var den .. helt galet.
såg ut som en stridsvagn typ, skit ful.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej det har jag inte men vill så gärna åka, blir nog när jag blir 18. :)

2010-09-30 @ 07:07:18
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback