Panera Bread.

jobba ju ikväll, mina värdföräldrar och de två äldsta är på musikal i Chicago.
så jag och de två minsta hämtade mat på Panera bread, sen har vi tittat på Blackhawks mot Detroit på tv.
killen är ju galen i hockey, har tagit massa sjuka bilder på dom ikväll, men vet fortfarande inte om jag får visa så gör inte de! känns ingen mening att fråga, för om 2 veckor så är det upp till mig om jag vill lägga upp bilder eller inte, då är kontraktet brytet.

börja får frågor flera gånger om dagen från lillkillen om varför jag ska åka hem, och att jag kan plugga nästa år, och att jag måste gilla USA för han vill ha kvar mig, för jag är den enda au pairen dom haft som också gilla fotboll och hockey, men den nya au pairen gillar med det säger jag då, så jag får hoppas dom gillar henne! - jag gillar min lillkille, men det är absolut inte så att jag ångra mig med att åka (mamma du behöver inte hitta på egna historier nu), men jag kommer spara alla foton och vi lär säkert skypa någon gång, för de har han frågat om.

men ska slänga ungarna i säng rätt snart, och så ska jag kolla igenom alla veckans serier på TV
On-demand is the shit har jag kommit på!

26 September - vad betyder de? 4 månader tills jag blir 20 år, det är galet. SYSTEMET
- imorgon blir det kanske Chicago, eller så blir det Milwaukee i Wisconsin, ännu en storstad.
vi får väl se vilket det blev när jag väl kommer hem ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback