New York vs Chicago.


två sjuka utsikter.
Top of the Rock och Hancock Tower.


I miss New York, i miss Manhattan.
men jag kommer tillbaks, någon dag!

(det sjuka är att det inte är några Google bilder, men jag har fortfarande inte förstått det.
att jag stod på Manhattan för en månad sen finns inte i mitt huvud, men när jag tänker tillbaks så kommer jag ihåg hur det var att kliva ut ur hissen på top of the rocks högsta våning.
att springa upp för trappan till denna utkiksplats, jag kommer ihåg hur jag skrek SPRING DÅ FÖR HELVETE till my igenom rulltrappan, och upp kom vi .. och slogs emot av utsikten.
att se Central Park, Manhattan, Empire State building där uppeifrån, är något jag ska göra om.
det finns fortfarande bara på tv för mig, när jag se på CSI NY är det bara där jag sätt det.
men jag har skådat de med mina egna ögon, och jag har foton som alltid kommer finnas kvar)




I'll be back, for sure!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy vad jag frågar om chicago nu. Men jag ska ju dit snart och vill få ut så mycket av staden som möjligt. :P Vet du om det finns några bra underage clubar där? Och var det värt att gå och se början på rout 66? :)

2010-09-26 @ 22:56:30
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Marie

Vill också åka till New york.

Ska följa din blogg, kul att läsa. Vill kanske också bli au pair efter skolan, fast i new york helt då. :)

2010-09-30 @ 04:18:09
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback