Lake Michigan.

hihihihihhihihi!!
jag hade precis tvättat sängkläderna, lagt på dom, lagt mig i sängen med choklad och ha redan spillt ner kudden.
MOHAHAHA!

var åtminstone nere vid Lake michigan idag och hoppade omkring i vågorna, SVIN KALLT, igår var det varmt,
och mamma - resten av tvätten blev inte felfärgat, jag kan tvätta jag alltså (:

skulle lika väl kunna vara ett hav, det känns nästan så.
förutom att det inte smaka saaaaaalt.


jag har så jädrans ont i tänderna när jag äter något kallt eller dricker.
sådan fruktansvärt smärta, men här kan jag inte gå till tandläkaren, få härda ut en månad.
sen gå en gratis sista gång till kanske? lika bra de.

om 2 timmar öppna högskoleansökningarna inför våren.
efter att jag varit med min favvo maggie ikväll så hoppa jag in i högskolernas värld och
hitta bra högskolor!!!

Kommentarer
Postat av: Denice

Sv: Beff bodde i Denver i ett år, i Sverige bor hon i Varberg! :)

2010-09-14 @ 23:40:53
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback