kört över ett djur.

vet att min värdfamilj börjat leta lite smått efter nya nu iallafall.
kikade över datorskärmen igår! så skönt att veta att dom inte dra ut på de (:


var ute med 2 tyska tjejer igår, jag hörde inte tyska på hela kvällen och det var så skönt!
vi körde över ett djur på vägen hem, i USA har man inga gatlampor, som vi har varannan meter.
tysken körde tillbaka, och säger förlåt till djuret, medans han halta in i skogen, haha!
vi blev uppraggade av ett par mexicanare som sa vart vi kunde festa fast vi bara var 20 år, och att vi skulle följa med han till Downtown denna helgen, hahahah! höga förhoppningar om sig själv hade han iaf, sjukt äcklig (:

Idag fruktar jag som alla andra dagar inför en ny dag, direkt när jag vakna frukta jag, må dåligt inför varje dag, över att vara här och behöva göra något jag hatar, 12åringen ha tryouts idag, ska ta henne direkt dit efter skolan, gäller att jag hitta skolan alltså! - för annars blir det nog satikens helvete.

så tryouts? det har varenda jädra unge i USA
, 12åringen har det för en pjäs som ska vara i höst, man tävla med andra barn om vem som är bäst osv, min minsta kille ha det i fotboll hela tiden, vilket lag han ska få passa in i, om han ens passa att spela fotboll.
ni hör väl hur sjukt det låter? "passa att spela fotboll när man knappt är 8 år?"
och det är tryouts HELA TIDEN verkligen, jag kan fråga vilket värdbarn jag ens har.

jag:
do you have any tryouts today?
svar: no, tomorrow - or yes.

varje dag hoppas jag min värdmamma kommer ner och säger något i stil med "hej, vi har hittat en ny au pair, du kan åka hem om en vecka"

men jag ska verkligen försöka njuta den sista tiden jag har här, det är svårt, men jag ska göra så gott jag kan!
ha planerat att söka lite jobb hemma (inte i ronneby), men så svårt att veta när man kommer att komma hem och om man kan börja snart eller sådär.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Taack Malin, <3 och du ska veta att jag stottar dig till hundra procent for ditt beslut! Du ska gora det du sjalv tycker ar ratt och som du sager, au pair passar inte alla. Jag passade inte in i den har familjen och just nu kanns det himla surt men jag hoppas att jag kommer hitta en familj dar jag kommer trivas och ma bra och njuta av det har aret, annars ar det inte vart det!

2010-09-02 @ 17:39:19
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback