CSI säsong 3 beställd!

det är fredag, den svenska lönen kom och den amerikanska lönen kom! TJOHO
och pappsen, på tisdag kommer det troligtvis ligga en box från CDON i brevlådan (; jag hinner ju inte komma hem och betala den, så det måtttte du göra, det var BILLIGT!! så jag slog till.
sen kan ni bara lägga den försiktigt på min säng, så den vänta på mig tills jag är hemma igen?!
CSI NY säsong 3!!! - en annan serier jag blivit besatt av här nere är The Closer, det var riktigt billigt det med, men jag väntar nog med den, kanske ... ? - annars kan ju någon annan köpa hem den som välkomsprsent typ ... (;

nu är det fredag i blodet, det blir Cheesecake facotry med Jennifer och kanske bio.
vi får se hur mycket vi hinner med!

och så ska jag hålla mina tummar och tå, för att Vero Moda fått in min skinnjacka imorgon, för isåfall köper mamma den, kommer ni ihåg att jag glömde min på busshållplatsen utanför ambassaden i våras? - trodde mitt liv föll ihop, för jag ääälskade den jackan! så jag hoppas åtminstone dom får in samma jacka iår, vill inte ha någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback