Chicago newspaper.

Chicago tidningarna vill göra ett repotage om mig - jag sa nej, och dom ha ringt hela dagen hem till oss.
en pojke var försvunnen från Winnetka idag, 11 år och handikappad .. jag förstår inte vad som händer här, hoppas de hitta killen.

idag har inte många knop gjorts, tvättat mina kläder, kört lite ungar hit och dit, ätit, och diskuterat morgon dagen, för imorgon åker vi till IKEA, inhandla lite svenskt godis och bara känna oss allmänt svenska.
få även träffa Michaela som jag inte träffat sen au pair skolan!

på fredag ska jag träffa Jennifer, norrlänning jag träffade på au pair skolan - gissa om jag saknat hennes dialekt.
ska väl försöka åka till någon resturang i Evanston, hon bor ju mer i City, så vi få mötas halvvägs (:
får hoppas de bli av bara, och att vi kan ta oss dit osv osv, annars får de bli på söndag, för då fundera jag på en trip in till Chicago igen (lika bra att hänga där inne så mycket som möjligt) haha.

är DÖDSTRÖTT nu, helt slut i huvudet, ska hoppa i säng fortast möjligt och inte stiga upp förens 8 imorgon!
tidigt tidigt om vi ska till IKEA


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Min älsking är en hjälte ;) <3

2010-09-08 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback