24 sep - 3 månader till julafton

mina stenålders föräldra verka ha stora problem med skype, VAD PYSSLA NI MED?!!

glömde berätta en sak igår, jag har lärt mig varför amerikanerna är feta och lata, varför?
svar: du behöver inte gå in till banken eller en automat för att ta pengar, du kan köra in, som en mc-drive.
mina värdföräldra tyckte det var bättre om jag tankade lite längre iväg, EN HELT ANNAN BY än den vi bor i, bara för att där slipper man gå ut, kommer fram en mexicanare, fråga vilken bensin du vill ha och för hur mycket, så fixa han den ... (det är jätte jobbigt att tanka själv) .. samt - du behöver inte plocka ner varorna i kassorna, ta ut dom till bilen och köra tillbaka kundvagnen, det finns folk som gör det.

DET ÄR FREDAAAAAAAAAG



NEW YORK och det coolaste? NYPD står på bilen.
ser man bara på tv, och på CSI .. hohoh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback