16 September.

Colleget ringde och sa att han hittat mitt DS2019, så ska bort dit idag och hämta de så jag kommer hem!
ska träffa en tjej från Brasilien, men våra mobiler har sjukt med svårt att kontakta varandra, vi satt över facebook och pratade och försökte skicka sms/ringa varandra, de tog flera minuter .. så jag ha skickat sms åtminstone, frågan är om det kommit fram, förhoppningsvis har det!

annars är vädret skit idag, ha hört rykten om storm men de tror jag inte på .. regn däremot!
2 skitdagar har det varit här sen jag kom för 24 dagar sen och det är inte dåligt.
lär nog uppskatta den "förlängda-sommaren" när jag kommer hem i Oktober och få uppleva höst och kyla direkt jag landar.

men nu blir det frukost för min del.
sitter och drömmer mig tillbaka till thailand - FAMILJEN! istället för att ni gör en resa hit, så gör vi en resa tillsammans till thailand istället?!!!! vem nappade på den idén?

(p.s hör av dig på mail någon gång?!!!! you know who)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback