NHL

vad kul att SÅ MÅNGA kommentera? as roligt! (inte)

NHL var fantastiskt, palla skriva mer, nu får ni bilder. Chicago + NHL

vi kom på att ensam hemma huset-bilderna kan ju vem som helst tagit, så vi ställde mig där framför.
jag och min tröja som åkte upp hela tiden.

 



vi köpte Chicago mössor, och det var riktigt kyligt idag.











United Center i Chicago
3 Oktober 2010.
Chicago Blackhawks mot St.louis.
4-3 till Blackhawks




Nationallsången, jag fick gåshud.
alla skrek, alla sjöng med, och killen som sjöng var kanon!





Hossa.



vårat svenska vapen.









det räcker.
Nu börja en ny vecka.
Colombus Weekend nu också, Colombus upptäckte America, tjoho.

snart hemdags, känns tungt - saknar inte en kotte.
hade varit roligare att komma hem då, men vet att detta är långt ifrån rätt.
kommer ni förresten ihåg Michigan familjen jag hade?
som jag tyckte så mycket om, men sa nej till?
vi har mailat hela helgen tillsammans .. jag undrade hur dom hade de, och dom hade tänkt på mig enda sen dess.
och hon skrev att om det inte funkat med deras au pair nu, så hade hon flygit och hämtat mig till Michigan.
hon är så söt, men au pair är inte min grej.
men hade så gärna velat träffa den familjen.

Nu ska jag leva livet sista veckan i USA.
inte mycket skype för min del.
vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Härliga bilder! Ser riktigt kul ut ju (: Vill också se en NHL-match!!

2010-10-04 @ 19:19:35
Postat av: Pappa

Viggo fråga var är Malin Jag sa att du är långt hem ifrån.Han ville ta sin motorped och hämtar dej.Jag sa att man måste flyga dit då ville han osså me.skithäftiga bilder Puss mamma

2010-10-04 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback