åka till skåne!

jag har en hemresa fixad från thailand - alltid nåt va? (; den 3 Februari kommer jag och min bror lämna Bangkok för Kastrup .. min dit-resa är fortfarande inte spikad, 3 januari - kanske 6 januari. där omkring blir de, det blir snart spikat iallafall och då får ni en uppdatering om vad jag ska göra en hel månad i Thailand.

imorgon ska jag gå upp tidigt, redan runt halv 9 bör jag vara uppstigen. - ska först ringa ett telefonsamtal eller två.
sen bär det åka av till hässleholm och spendera dagen där, äta bullar har jag hört rykten om? GOTTTT!

och någon tandläkare ringde då fan inte, ha han inte ringt imorgon så ringer jag på torsdag och skriker ännu mer.
- spenderat kvällen hos min karlfan! - och nu blev jag sugen på att ladda upp lite thailand bilder, men eftersom apan inte är rolig att se på, så får ni lite Grekland varme! augusti 2009 med min poooojkvän, 1 årsedan och 2 månadersen vi åkte PÅ PRICKEN!

- btw: en annan fin grej, fröken Anna lindén har hoppat av sin millitärutbildning, och kan därför äta fika(or) med mig resten av livet? how nice?!

ser ju nästan lite konstig ut med min kameraväska runt axlen och lockigt hår.
(nu döda han mig när jag lägger ut denna bild) MOHAHAHA

brun och varm - plus att Rooney spelade i United - nu vill han byta lag.



internet är så slött nu, så det får räcka.
GOOOD NATTTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback