Thailand here i come.

nu var det klart, 4 Januari lämnar jag Sverige återigen för älskade thailand.
jordens paradis, kommer återvända hem den 3 Februari.
11:15 den 4 januari gå mitt plan från Kastrup, mot Qatar, ett land i nån persisk halvö? ska mellanlanda i deras huvudstad Doha, väntan i 2 timmar och sen flyger jag mot Bangkok.

i Bangkok kommer jag ta en buss ner till Koh Chang, ta runt 3-4 timmar, och där kommer jag möta upp min bror.
den 1 Ferbuari kommer vi åka till Bangkok igen och vänta på våra flyg.
jag åker själv till Kastrup och han till Arlanda.

så: vad ska jag göra där en månad?
NO FREAAAKIN' IDEA!
njuta av livet, ta många foton, sola, slippa snön, besöka ett tigertempel hade jag velat och bada med delfiner .. jag ska nog hinna med både det ena och det andra i paradiset.
Koh Chang ska blir spännande att se också, inte varit på Östsidan.
så Bangkok och Koh Chang it is, sist var vi ju som sagt i Phuket och Krabi.

vi kommer bo i en lägenhet, (boendet är inte riktigt löst) det får jocke fixa på plats när han åker ner om 3 veckor.
men det finns alltid lediga lägenheter att hyra, så det blir nog absolut inga problem.
och om det blir problem? vad gör det, vi är ju i thaaaaaaaaaaaaaaailand!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

jag är sjukligt avundsjuk! och dudududu. jag hade ingen aning om att du inte klaffade med mamman öfrrän du skrev det på din blogg... tönt <3

2010-10-23 @ 23:32:20
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: cassandra

Åh vad roligt!! Jag pkte med Qatar ner till Malaysia och mellanlandade också i Doha, typ saudi arabien, haha men qatar är faktiskt väldigt bra, skulle bara säga det! :)

2010-10-24 @ 09:04:34
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

haha jaa jag kan förstå det! och när du ska åka så brukar det ju ändå typ vara värst väder, bara blask och blä! :P nja helt okej stora, 2-3-2 platser, men man har egen tv-skärm som e helt okej stor, och MASSOR av filmer att välja på typ 100 stycken, och massa serier så det är bra tidsfördriv! :) MAten är god också! :)

2010-10-24 @ 15:56:26
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback