tandläkaren.

mot tandlääääkaren.
var ju där i somras och då var allt frid och fröjd.
när jag kom till Chicago började två av tänderna göra så ont så ont.
och NU när jag väl är hemma och det fortfarande är Gratis och man måste passa på liksom så får man ju gå dit.
hoppas verkligen det inte är något överdrivet, och dom lär ju säkert vänta 3 månader med att fixa de, för om 3 månader är jag 20 iaf och måste betala.

skitväder idag också, men idag gilla jag skitväder, för jag ska mysa med tvn hela dagen!

Update:
inga hål, MEN jag har korsbettsfel, halva min underkäke gå över överkäken.
hon trodde inte jag behövde tandställning för det var så jätte lite, MEN däremot gnissla jag tänder, därför jag jämt har ont i axlarna och hon tyckte jag skulle ringa in till käkkirurgen nu direkt innan jag fyller 20, för jag ville inte betala 3000 kr för en bettskena, OCH NEJ de vill jag inte, - SÅ vad gjorde jag? jo jag ringde käkkirurgen som tandläkaren sa, dom säger att dom inte gör sånt? och koppla mig till nåt annat, och dom där säger att käkkirurgen gör sånt ELLER min egen tandläkare? och då blev jag lite förbannad och börja skälla på henne att jag skulle egentligen fått en remiss för ETT jävla årsen och ha fortfarande inte kommit.
och då be hon som hemskt mycket om ursäkt och se att den ligger och vänta där och blir helt galen och börja ringa folk - LIGGER OCH VÄNTA I ETT ÅR?! alltså jag bli så trött.
- nåväl, dom skulle ringa upp mig .. vem det nu kan vara? tydligen ingen som gör bettskenor i detta land.

fick en tid till "tandställnings-speciallisten" också, men som sagt trodde hon inte jag behövde något.
men det kan ju vara intressant för henne att kolla mina tänder? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback