skolan förstörde söndagen!

precis hemkommen från sara
bakade muffins, .. jag älskar chokladmuffins, speciellt när det är lite hårt, så man få tuggmotstånd!
klockan är ju "egentligen 01:00" - så jag är helt död i huvudet, en timme kan göra mycket!
bara 5 timmar från New York nu, 6 timmar från Illinois och 8 timmar från Californien - nu kan man ju prata med david i en bättre tidskillnad, 8 timmar, heja! gör stor skillnad (;

har läst ut "14 år till salu" - gick på två dagar .. jag hatar annars böcker, kan dra ut på det som fasen! men denna gick inte att sluta läsa! - 300 sidor och så var det slut, BRA BOK!

och söndag, varken jag eller sara ha något att göra imorgon, men ändås är söndagar en sån psykgrej som spikat sig fast i huvudet att - "åhnej, inte söndag, guuu så jobbigt" - det är som vilken dag som helst, jag är arbetslös liksom?
men ändås är söndagen "pluggdag och dödens dag" - det kommer alltid vara så, skolan förstörde söndagar!
DOOOCK kände jag inte så i USA, då levde jag livet på söndagar, alla var lediga och det hände sjukt mycket.
det var fint.

om 4 minuter är det 1 november, trist - ifs två månader till thailand, OKEJRÅ, NOVEMBER KOOOM!

Kommentarer
Postat av: cassandra

Snygg header! Ska bli kul att läsa om dina kommande bus här och där ute i världen! :)



Jag e lite sämst, kommer nämnligen inte ihåg om jag svarade på din kommentar, du frågade vad jag gör här nere egentligen, typ lever livet/pluggar/jobbar?



Och jadu, jag lever nog för det mesta bara livet! haha Hittar på allt möjligt, reser lite, slappar lite m.m. Pluggade förut en kurs, engelska B, då jag inte orkade läsa den i gymnasiet så jag läste den på distans här nere, men den tog slut för typ 3 veckor sen så nu gör jag inget som jag MÅSTE, har bara massa kul! :) haha



Förresten haru några fler resor planerade än Thailand än då? :)

2010-11-01 @ 12:05:49
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

haha jaa! det är sköönt vara här i värmen och slappa lite innan man ska börja leva i verkligeheten, eller något sånt ;)



jaha okej! Men åh vad roligt! Jag älskar england! vill flytta dit efter jag varit au apair! :D

Oj vad coolt, volontär i afrka är nog inte fel, men som sagt ja det kostar väl en del, men säkert en sjuukt häftig upplevelse ju! :)

2010-11-01 @ 14:16:52
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Ja jag hoppas verkligen det :D läste att du åkte hem tidigare från ditt au pair-år, synd, fast samtidigt inte, om du inte trivdes så var det ju såklart rätt :) vad heter din kompis? hade varit kul att höra med nån hur det är i PA :D

2010-11-01 @ 17:55:08
URL: http://nicolinainamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback