ska sluta med nässpray!!!

ska om vilken sekund som helst in till Karlskrona och kolla läget.
jag har även bestämt mig för att sluta med nässpray, jag vet inte hur det ska gå, men jag ska försöka.
6 år av beroende, två sprut i varje näsborre varje kväll och jag somna som ett litet barn.
nu kommer jag vara täppt 24/7 (vilket man blir när man sluta med nässpray) och jag kommer inte kunna sova på säkert 3-4 dagar ... men nu när jag är arbetslös kan jag ju lika väl sätta igång.

det bästa vore ju att slänga ut alla näsburkar jag har, men det är jag för svag för ...
MEN DENNA GÅNGEN JÄVLAR !!!

och nu fick jag sms av kosken att hon kör nu ... så HEJDÅ !!!
ITS HALLOWEEEN, det hade jag dock velat fira i USA, men det hinner jag säkert med det också någon gång (:
ska ju förhoppningsvis inte dö imorgon!
(i sverige fira vi halloween nästa helg va?) - det var mer halloween pynt när jag var i USA i september och oktober, än vad det här nu, TRÅKIGA SVENNAR

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Tack för din positiva kommentar :) har bestämt med familjen jag var i kontakt med och vet äntligen när jag ska åka! matchningsprocessen var jobbig, men sen efteråt känns det så självklart att man faktiskt ska åka :)

2010-10-31 @ 14:50:33
URL: http://nicolinainamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback