rubrik är tråkigt.

var på arbetsförmedlingen tidigt idag.
kändes det lönt? - inte ett dugg, förstår inte ens vad möterna är bra för.
sure, får A-kassa, något annat?

träffade min gamla bilskolelärare, han är världens bästa
, han frågade allt om USA.
själv var han på Västkusten i 1 månad förra året, och nu ska han dit igen i mars, men han blev sugen på Chicago nu och New York (; så får se om han ta en tripp dit - det är två årsedan jag satt på den där bilskolan och skällde och bråkade med honom om hur jag kör som jag vill och att backa runt gathörn suger och han sitter och bara håller med.
han visste verkligen hur man fick de 40 minuters-lektionerna roliga ... men tänk, 2 jävla årsedan satt jag där.
snart är min prövtid ute, känns som igår jag ringde sara och skrek att jag fått körkort och hon skriker "SERIÖST?!!! jag trodde ju du skulle kugga, men fan vad göötttt"

efter allt detta drog jag hem till farmor som precis var färdig med att baka bullar, och vem älskar inte bullar om jag? så klängde i mig en hel drös (: nu ska jag ta en tupplur, somnade inte förens 5-6 imorsse, jetlagning är INTE SKOJ.

ska träffa sara och sofia senare ikväll, blir fint de!
på onsdag ska jag dra mig mot skåne, hässelholm och hälsa på holmslykke och se hur hon lever och ha sig.
(sara is her name) men hur många saror skriver inte jag om i bloggen? - efternamn gillas (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback