packa!

har packat - och slängt onödiga saker.
typ 3 par tröjor som jag vet jag aldrig mer vill ha, ett par skor och så har jag slängt lite burkar osv.
tyvärr är det ju så att om jag ha övervikt få jag betala mer än vad dessa sakerna kosta.
sen skulle jag iallafall slängt skorna och tröjorna - men nu har jag tänkt efter och kommit på att jag ska slänga kudden min också, jag tog ju med min älskade kudde, men efter att jag blåste ner den i vakumpåsen så blev den konstig, bomullet har liksom blivit klumpar, så det är inte ens kudde längre - så när jag landat, och vi åker inom IKEA så köper jag mig en ny kudde där för 100 lappen - billigareeee! - övervikten med American Airlines är runt 500 kronor - man får ju tänka smart liksom!

nu ska jag smida nya planer för mig och världen - att komma bort från blekinge ännu en gång kan bli det skönaste.

och MAMMA: kan du köpa telenor kontantkort 100 kronor? så jag kan har det på söndag, och så kan du skicka de 16 siffror i ett MAIL genom tjockis mail (inte till bloggen, för då kan vem som helst ta det) ... klara du av det? - väldigt viktigt, för telenor.se - deras hemsida har helt flippat ur, jag kan inte logga in eller något, VIKTIGT VIKTIGT.
och lite bråttom, så lördag morgon kan du skicka mail till mig om de? (::::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback